Yusuf dan mesyuarat

on Wednesday, September 5, 2012


Yusuf tidur di surau Pejabat PAS Song Choon....dia ikut ayah dia pi mesyuarat..
Sebelum tu dia ikut kami pi kuliah di Masjid Panglima Kinta...sambil kami solat Isyak, terdengar dia cakap sorang-sorang....layan blues..dia tak kacau ibu dia nak solat...

Pas ni Yusuf besar belajar solat ye...

Nasib Yusuf amat baik kerana tidur selesa saban malam..tiada terdengar bunyi bom atau terkena serpihan peluru...tak macam kanak-kanak dan bayi di Syria..saban hari mati dalam pangkuan ibu dan bapa....

Muhammad Nuruddin Bashah






Satu keluarga demam


Satu keluarga kami demam hari ini. Mula-mula Wardah demam dan batuk..sepanjang ke Selayang minggu lepas pun dia batuk....

Pastu semalam berjangkit kat saya..siap demam lagi lepas selesai bagi kuliah di Masjid Panglima Kinta...
Tanda saya demam senang sahaja, sendi semua rasa sakit, nafas rasa panas..
Hari ini MC, saya dan Wardah dua-dua pergi ke klinik ambik ubat....nasib baik rawatan Wardah syarikat tanggung jugak...

Ubat Wardah dihadkan hanya ubat kahak dan diberi 'mask' untuk elak jangkitan kepada Yusuf. Ubat panadol, piriton dan ubat batuk doktor tak bagi takut ada kesan pada Yusuf...

Lepas tu ke Klinik Desa Siputeh pula untuk pemeriksaan bulanan Yusuf...

Muhammad Nuruddin Bashah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Sahabat Saya

Sahabat Yang Datang Melawat

Peringatan

Segala yang saya tulis didalam blog saya adalah sekadar pendapat saya tentang pengalaman serta ulasan saya tentang berita yang saya baca serta saya dengar atau saya lihat dan alami sendiri.

Pendapat saya mungkin akan berbeza-beza dan tidak akan sentiasa sama diantara pendapat terbaru dan pendapat yang lama dan tidak ada kena-mengena dengan mana-mana pihak tertentu kecuali jika saya letakkan namanya atau linknya.

Saya tidak membenarkan kepada mana-mana pihak atau pembaca blog saya ini membuat printscrint terhadap blog ini atau mana-mana bahagian blog ini tanpa meminta izin saya terlebih dahulu, saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana individu yang cuba mencabuli hak persendirian ini.

Segala kata-kata saya adalah lahir dari hati turun ke jari-jemari...

Terima Kasih,

///Muhammad Nuruddin Bin Haji Bashah///
 
© Semua Tentang Yusuf dan Maryam All Rights Reserved