Yusuf atas meja

on Thursday, May 9, 2013


Gelagat Yusuf atas meja selepas pindah rumah...makan..sambil tayang apa dia makan......

Sayang Yusuf...

Muhammad Nuruddin



Pertama kali Yusuf potong rambut sejak dicukur

 
2 Mei baru-baru ni kami bawa Yusuf ke kedai gunting rambut..hehe. Pertama kali Yusuf potong rambut di kedai. Sebelum ni kepala Yusuf pernah botak sekali (masa dalam pantang) dan rambut pernah kena potong sikit di bahagian depan dan atas telinga. Masa ni saya buat sorang. Kali ni sebab dia dah besar (setahun dah!) dan asyik berpeluh ja bila tidur malam, kami bawa ke kedai terus. Nak potong pendek dan nipis..
 
Ni aksi Yusuf masa kena potong rambut..baik ja. Tak meronta langsung.. Ada can nak antar potong kat kedai lagi-senang keja..hihi. Tapi masa potong ayah dia kena pegang ler..
Nama kedai tu Gemini di sebelah kedai capati sedap Batu gajah.
 




 
Lepas ni sekali ke kedai gunting rambut, 2 kepala punya rambut juga mau potong.. :p
 
 
**Ibu Yusuf**
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Sahabat Saya

Sahabat Yang Datang Melawat

Peringatan

Segala yang saya tulis didalam blog saya adalah sekadar pendapat saya tentang pengalaman serta ulasan saya tentang berita yang saya baca serta saya dengar atau saya lihat dan alami sendiri.

Pendapat saya mungkin akan berbeza-beza dan tidak akan sentiasa sama diantara pendapat terbaru dan pendapat yang lama dan tidak ada kena-mengena dengan mana-mana pihak tertentu kecuali jika saya letakkan namanya atau linknya.

Saya tidak membenarkan kepada mana-mana pihak atau pembaca blog saya ini membuat printscrint terhadap blog ini atau mana-mana bahagian blog ini tanpa meminta izin saya terlebih dahulu, saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana individu yang cuba mencabuli hak persendirian ini.

Segala kata-kata saya adalah lahir dari hati turun ke jari-jemari...

Terima Kasih,

///Muhammad Nuruddin Bin Haji Bashah///
 
© Semua Tentang Yusuf dan Maryam All Rights Reserved